بارسا نیوز

Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:44
بازديد از اين پست : 296

باشگاه آبی اناری ها از نظر حضور بازیکنان آکادمی خود در این فصل از رقابت ها ، بالاتر از سایر رقبای خود در اروپا قرار گرفته است .

ارزیابی های دقیق نشان میدهد که باشگاه بارسلونا از بازیکنان پرورش یافته در آکادمی لاماسیا بیش از سایر تیم ها استفاده کرده است . سرمربی تیم لوییز انریکه تا به اینجای فصل 2415 دقیقه از زمان بازی  تیم شامل سه بازی در لیگ و یک بازی در لیگ قهرمانان از بازیکنان ساخت لاماسیا استفاده کرده است .

تیم بعدی از لحاظ استفاده از بازیکنان آکادمی بایرن مونیخ میباشد . تیمی که پپ گواردیولا هدایت آن را بر عهده دارد تا اینجای فصل 1448 دقیقه از بازیکنان پایه و ساخت خود استفاده کرده است ولی با این حال در حدود 1000 دقیقه کمتر از بارسلونا در رتبه دوم قرار دارد .

پس از بارسلونا و بایرن مونیخ ، آرسنال با ( 823 دقیقه ) ، منچستر یونایتد ( 771 دقیقه ) ، رئال مادرید ( 706 دقیقه ) ، چلسی ( 463 دقیقه ) ، میلان ( 270 دقیقه ) ، یوونتوس ( 270 دقیقه ) و اینتر ( 119 دقیقه ) در رده های بعدی قرار دارند .

این 2415 دقیقه حاصل بازی 14 بازیکن در تیم است که یازده بازیکن تیم اول و سه بازیکن تیم بی بارسلونا یعنی مونیر ، سمپر و ساندرو میباشد .

این سیستم همچنین سود آوری خود را اثبات کرده است چرا که در تابستان با فروش بازیکنان ساخت خود توانست چیزی در حدود 36.9 میلیون یورو به دست آورد که حاصل فروش فابرگاس به چلسی با مبلغ 33 میلیون ، دوس سانتوس به ویارئال با مبلغ 1.5 میلیون ، بویان کرکیچ به استوک سیتی با 1.8 میلیون و به رودری به مونیخ 1860 با مبلغ 0.6 میلیون یورو بود . همچنین اویر اولازابال و کوئنکا با فسخ قرار داد به تیم های دیگر نقل مکان کردند .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »